Saturday, February 23, 2013

Excel Tea

Kalau anda semua nak tahu inilah agen kurus yang sangat BERKESAN ! Produk ini bernama Excel Tea. Tugasnya adalah membersihkan darah dan menyahtoksidkan badan melancarka pembuangan ,memberi kan kesan pelangsingan dan meningkatkan keserian kulit dan penyelarasan dua hala .

Kombinasi Excel Tea dan SNE  berupaya menurunkan berat badan ,sebenarnya saya cuba beritahu kalau ambil Excel Tea sahaja pun dah nampak susut badan .TETAPI  ingat !! jika anda ambil Excel Tea pada waktu malam  pada jam 11 mlm. maka anda harus bersiap sedia pada esok pagi jam 7 - 8 pagi  kerana perut akan memberikan respon  kepada minuman Excel Tea yang anda minum malam tadi !

Kesan responnya tergantung atas badan masing-masing la cuma saya dapat katakan ianya mengambil masa selama  dalam 7 atau 8 jam untuk anda masuk ke tandas selepas anda mninum Excel Tea .

Saranan saya , ambillah Excel Tea untuk sentiasa sihat  dan kekal sihat  dan demi menggalakkan penyingkiran toksin  dari badan .Ianya sangat sesua untuk orang yang mengalami sembelit .Dan paling penting perut akan sentiasa nampak langsing dan ramping .Masaalah perut buncit  akan hilang sama sekali dengan pengambilan Excel Tea ini.

Saya pernah cuba banyak produk turun berat badan tetapi semuanya tak ngam dengan respon badan kita ,menyebabakan berat badan tak mau turun dan hasilnya anda gagal menurunkan beratr badan anda ! Dengan mengamalkan Excel Tea ini setiap hari anda akan ke tandas  dan badan terasa sangatlah ringan dan sangat bertenaga sekali ! Dengan penggunaan berterusan badan kita tak sempat nak simpan toksin dan bahan bahan buangan yang tak diperlukan oleh badan kita. Kalau tak percaya anda bole cuba sendiri !!


 Nama Produk : Excel Tea
Kod Produk : 10003
Berat : 3g x 30 paket
Harga : RM 90.00 




FUNGSI:

  • Menyingkirkan toksin dalaman
  • Menyingkirkan toksin luaran
  • Melegakan sembelit
  • Mengurangkan tahap lipid darah
  • Melindungi hati dan pundi hempedu
  • Menentang serangan virus
  • Meningkat tekstur kulit
  • Menyingkirkan lemak dan membantu melangsingkan tubuh badan
  • Menangguhkan proses penuaan
Anda boleh hubungi saya untuk mendapat kan Excel Tea  013-265 0281

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...